Thursday, June 6, 2013

Kokosová šlehačka!

Zdravíím!
Dnešním receptem jsem sama, tak hrozně nadšená, že to nemohlo počkat do zítřka:D
Protože má láska ke kokosu stále stoupá a nikdo z okolí to nedokáže pochopit..Já kokos nesnášela, ať už v jakékoli podobě! Ale chutě se mění :)

Ingredience jsou velmi jednoduché..
1 plechovka kokosového mléka

1. plechovku dáte přes noc do ledničky
2. druhý den, otevřte a vyndáte "ztvrdlé" mléko, na spodu zůstane kokosové vodo/mléko> to určitě nevyhazujte, použijte do smoothie nebo vypijte jen tak ke svačině:)
3. šlehejte tak 4-6 minut do krémové konzistence

Před šleháním

A po:)

Využití je na vás, já zatím měla na svačinu s jablkem po cvičení:)
Četla jsem,že vydrží pár dní v lednici, takže určitě další inspirace přibudou!


Dobrou chuť!

19 comments:

  1. Tak to by mě nikdy nenapadlo.. fakt zajívavé :)

    ReplyDelete
  2. Už jen ten název zní božsky :) nádhera :)

    ReplyDelete
  3. povím ti, že vypadá skvěle!:)
    já měla kokos zatím jen strouhaný a v oleji..

    ReplyDelete
  4. mňam, kokos miluji,takže až natrefím na kokosové mléko, váhat nebudu! :)

    ReplyDelete
  5. To musí chutnat božsky! Kokosové mléko už jsem si chtěla několikrát chtěl koupit, ale vždy si to rozmyslím, jak vidím tu cenu :D

    ReplyDelete
  6. tohle je naprosto božská mňamka! jen mě ještě nanapadlo to ušlehat :D musím zas koupit kokosové mléko :))

    ReplyDelete
  7. Já tomu říkám jen kokosový krém :D Když jsem to kdysi dělávala, ráda jsem do toho občas přidala třeba trochu arašídového másla (já ho fakt cpu všude :D), nebo jsem to použila jako takovou náplň do koláče, kdy se to rozmixovalo s banánem. Z té vody dole jsem pak dělávala smoothie, jak píšeš :) Kokos je prostě boží! :D
    Jinak - zkoušela jsi někdy i čerstvý kokos? :D Já si jej před pár měsíci koupila, pak ho doma asi hodinu rozbíjela kladivem a nakonec teda nic moc :D

    ReplyDelete
  8. kokosové mléko takhle v plechovce jsem ještě nezkoušela, měla jsem ho jen z kokosu, tak ho někdy koupím a zkusím tu šlehačku, vypadá to skvěle :)

    ReplyDelete
  9. další věc kterou asi v brzké době zkusím :) uplně jsi mě nalákala!

    ReplyDelete
  10. ty si uplny genius!!! Ako, ja nemám problém s tým si dať aj normálnu šlahačku, do kávy ju zbožňujem, hoci to nemávam často, ale takáto zdravšia forma určite poteší :) Ešte by som ťa chcela poprosiť, ako si robiť mrkvičkovo jablkový šalát? Len si ich postrúhaš a ešte niečo k tomu? :)

    ReplyDelete
  11. Mňam! Taky miluju kokos, takže tohle určitě vyzkouším. :)

    ReplyDelete
  12. oooch, to vypadá božsky! já kokos miluju, jak jsem to jde, vrhám se do toho!:D

    ReplyDelete
  13. lahodné :) teď zrovna kokosové mléko bude ve slevě v lidlu, pokuď se nepletu :)

    ReplyDelete
  14. Juu, to je fantazie. S tim bych mohla pri letnich kulinarskych sedankach vyrazit okoli dech. ;-) Urcite vyzkousim, dekuju za super tip.♥
    Vivi

    ReplyDelete
  15. to mě nikdy nenapadlo použít tuhle část jako šlehačku, většinou to dávám do jídla, když vařím kari nebo indické jídlo))... super nápad, mňam) už se těším až si dám kokosovou pastu/šlehačku na ovoce))

    ReplyDelete
  16. Dnes jsem si koupila kokosové mléko a zítra budu šlehat :-)

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird