Saturday, June 1, 2013

"Pesto" z červené řepy!

Ahoj! Dnešní recept je pro mě takovou vzpomínkou na svaťák, kdy bylo krásně a já mohla fotit venku..
Ani sama nevím, jak to správně pojmenovat :D Může to být pesto, pasta, omáčka..Opravdu nevím:)
Každopádně má široké užití a vydrželo mi celý týden!

to když ještě bylo hezky..

2 červené řepy (já měla předvařené)
šťáva z 1 celého citronu
1 červená cibule
1 lžíce dijonské hořčice
sůl, pepř
čerstvý tymián nebo jiné bylinky

1.řepu uvaříme do měkka, necháme vychladnout. 
2. nakrájíme na kousky, stejně tak cibuli.  
3. rozmixujeme a postupně přidáme šťávu z citronu a dijonskou horčici
4. osolíme, opepříme a přidáme bylinky



Já použila jako "omáčku" k opečené sladké bramboře:)
Škoda, že jsem pak nefotila i další využití..:(
Mamce jsem udělala jarní brambory (řiká se jim tak?:D těm malým) se smetanou, slanečkem a tímhle (sakra, musím tomu vymyslet název:D)
Dál jsem to používala do salátů, nebo jsem přimíchala do cottage, k míchaným vajíčkům..


16 comments:

  1. Tak to je super! Vyzkouším co nejdříve!Fakt děkuju za receptík :)

    ReplyDelete
  2. Mňam.. minulý týden jsem snědla dvě sklenky řepy :D
    Ale jenom prosím mi neříkej že tahle troška byla tvůj oběd..
    Jinak pesto vypadá samo o sobě moc dobře! Jsem teď nějak na řepu totiž :D

    ReplyDelete
  3. Tak to by mě nenapadlo, super :))

    ReplyDelete
  4. Vypadá to skvěle a máš to tak nádherně nafocené:)
    Řepu mám moc ráda:)

    ReplyDelete
  5. To ''něco'' :D muselo být úžasný! Řepu mám ráda, hlavně takovou tu v nálevu (jojo.. :D), čerstvou jsem zatím měla jen párkrát, ale to moc dobře nedopadlo.. :D

    ReplyDelete
  6. Ćervenou řepu jím za syrova a je to super živinová bomba.:-))

    ReplyDelete
  7. Určitě to vyzkouším:-) řepu miluju !:)

    ReplyDelete
  8. Já taky ovesnou kaši nejím, ale tohle mi chutná :D - já vím , ty jsi to asi myslela s lepkem, ale to je jedno :D
    A jinak tohle je celý oběd? já už nevím :D teď si přijdu hrozně nenažraně :/

    ReplyDelete
  9. Řepu mám doma zakázanou, abych to doma nezasvinila :D ale já už ji nějak propašuju! Vypadá to skvěle :))

    ReplyDelete
  10. u nás nebylo krásně ani o tvůj svaťák! pff
    a pesto vypadá bezva, červená řepa mi moc chutná :)

    ReplyDelete
  11. vypadá to fakt zajímavě:) červenou řepu miluju!

    ReplyDelete
  12. Ježiš to vypadá úžasně!:) hnedka bych si dala, určitě to vyzkouším.:) Jinak máš moc pěkný blog.:)
    http://www.life-with-food-ann.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  13. Mňam! Vypadá to vážně úžasně!:)

    ReplyDelete
  14. to si nemyslím, že by jí google platil za sledovanost... Ona pracuje myslím jako fitness trenérka v osobním životě a tohle dělala pro radost... a tak nějak doufala si myslím, že si jí všimne společnost jako je WIN... fakt jí to přeju... zaslouží si to... jestli je někdo, kdo si to opravdu zaslouží, je to ona...

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird