Tuesday, October 15, 2013

Spartan race, biodožínky, návrat!

Ahooooooooooooooj:)
sice tohle není dostačující pozdrav po takové dlouhé době..but oh well:)
Pamatujete na ten růžovo-tyrkysový blog? Tak změna je život a jdeme do bíla kvůli kvalitě fotek, líbí?:)
Za poslední měsíc se toho dost událo..začneme tou největší novinkou a tou je vysoká..ano, přišlo to a po nekonečné dlouhý prázdninách přišla ta dlouho očekávaná škola:D
Právě píšu z Mladé Boleslavi, oh yes. skoroPražanda se vydala do města Škodovek a dokonce studuje vysokou školu Škoda Auto..ups:D obor podniková ekonomika-managment obchodu.
Jsem tu od pondělí do čtvrtka, zbytek doma:) Tady jsem na koleji a užívám si studentský život to the fullest:D nepředstavujte si party party každej den! Ještě jsem tu nepila ani jednou, muhah.

No..ale dost o škole, co před dvěma týdny proběhl Spartan race, jak jste se určitě mohli dočíst u Monči, bohužel jsme se nepotkali:/ Každopádně..nemám ani po těch dvou týdnech slov. Byl to neskutečný zážitek a už teď se těším na příští rok! Běh byl náročný hlavně po prvním kopci:D pak už to bylo celkem v pohodě..Jen jsem zvolila špatný tričko a trošku mě to potom táhlo k zemi, nemluvě o teniskách nasáklých bahnem:D Angličáky jsem dělala celkem třikrát- přeučkování po železných šprušlích, lez po laně a předposlední lez přez stěnu..a tam se mi nechtělo čekat...

naše partička

s přítelem:)

Další mešní událostí byly Biodožínky na začátku září. Biodožínky pořádá každý rok Country Life v Nenačovicích u Berouna, kde mají sídlo:) Což je od nás tak 35 minut autem.. Den se naprosto vydařil, bylo teplo, sluníčko..spoustu zdravého jídla! Byl to vlastně takový veletrh zdravé výživy, no rááj!



Bráchu to asi moc nenadchlo:D






Mámin (a trošku i můj) předkrm:) celozrnný žitný quiche se špenátem:)


Můj a mámin oběd:) můj-pečená podzimní zelenine-řepa, celer,mkrev se sojánezou, mámin: žitné halušky z uzeným tempehem a zelím..brácha měl pečené bramborypár jsem jich ukradla s kopou sojánezy:D a dokonce i doma nám bere jednu veganskou majonézu..:D

Prostě pohoda..:)

Tím bych pomalu ukončila můj reportážní článek, ve středu vás čeká sladké food diary!! A že těch snídaní bylo!:D

foursquare rekordíík:)

pááá :*

5 comments:

  1. Přítel vypadá jako můj známý z Valašska, asi náhoda?:) ty jidla vypadaji moc lakave!a jste dobří:)

    ReplyDelete
  2. Ahooooooooooooooooooooj :D jsem rada, ze jsi se zase ozvala, moc ti to slusi a blogu taky, tak snad se mas skvele (preci jen jsipsala, ze ti nebylo tak uplne hej "v hlave"..)
    Tak se tesim na dalsi clanky !!! xx

    ReplyDelete
  3. Vitaj späť :)tento vzhľad sa mi páči tuším viacej ako ten predtým.... maj sa :)

    ReplyDelete
  4. Máš můj obdiv ohledně dokončení Spartan Race, to já bych to nedoběhla ani omylem. :D
    Škoda, že jsem na Biodožínkách nebyla, ráda bych se na ně podívala, něco ochutnala a nakoupila, vypadá to tam moc hezky. :)

    ReplyDelete
  5. Ahoj, dlouho jsem nebyla na tvém blogu a příspěvek mne potěšil, gratuluhji ke Spartan race a Biodožínky byly skvělé, taky jsem si je užila. :-)

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird