Tuesday, February 11, 2014

All you need is...food, dumbbells and love!

Ahoooj!
Krásný večer..omlouvám se za neoriginální nadpis..ale nic jiného mě nenapadlo:D
Hlasím se živá a zdravá, jak po horách, tak po zkouškách!
Já nevím, jak vy..ale já když vždycky odjedu někam mimo přístup internetu, tak si moc rychle zvykám..v dobrém:D a pak mě ničí vrátit se zpět do toho virtuálního světa..vždycky tak ještě minimálně den potom "ignoruju" facebookové zprávy, blogger taky neotvírám..zkrátka si užívám klidu:D jsem v tomhle asi divná a tímto se omlouvám všem kamarádkám a kamarádům, které během svého klíděčku odbývám nebo dělám,že tu nejsem:D
Každopádně..po horách přišlo učení. Cvičení..a učení. A pak zase učení:D
Ale už je čas na článek a zítra bude s největší pravděpodobností další, ráno přijde experimentování aka můj vstup do Fitfam bakers! Skvělý nápad:))

Horský oběd aneb důkaz,že jsem byla na svahu jen půlku dne:D
Opečené tofu na oliv na salátu, lžička limetkového hummusu.
Stejný oběd, větší hlad, jiný serving:D
Taky milujete červené pomeranče!?

Horská snídaně! Domací mandlové mléko udělané doma před odjezdem, pohankové pukance, banán, mandlová "granola" (zapečený zbytek z dělání mandlového mléka s roznkami a skořicí), cornies s limetkovým hummusem..a on, červený pomeranč <3 :D

Detail, pokapané je to máminou mangovou přesnídávkou:)

Snídaně už domaa:) Rozmačkaný banán (a ohřátý v mikrovlnce), pohankové pukance,lžíce sojového jogurtu, lžička Jori, lžička kokosového másla, lžíce malinovo-jablečné přesnídávky:)

Rychlofotka rychloobědu před odjezdem do Boleslavi:) Veggie burger z rakouského Intersparu (zelenina,tofu), sladká brambora z mikrovlnky:)

Messy bowl, večeře..zdání klame, bylo toho dost:D Půlka uzeného tofu opečeného s červeným kari, půlka rozmačkaného avokáda s citronem, solí a pepře, wok mražená zelenina ochucená sojovkou:)

Velká smoothie bowl-banán,mražené jahody, domácí lísko-oříškové mléko, pohankové pukance, kokos:)

Ach ty odrážející se světlo, takhle kazit fotky hladové D!
Má oblíbená svačinka..odměrka proteinu, jeden bílek, trochu rostlinného mléka, do hrnečku a šup do mikrovlnky:D polito malinovo-jablečnou přesnídávkou.

Další smoothie bowl:) to bílé je kokosové mléko:)

Výborný oběd, druhá půlka obří sladké brambory, uzené tofu, cuketa a zbytek avokáda:)
Tofu a cuketu jsem orestovala na pánvi, ke konci přidala červenou kari pastu a polila kokosovým mlékem na zjemnění:) 

Vím, musím zapracovat na večerních fotkách:( 
proteinový mug cake, sójový jogurt smíchaný s hoodně skořicí:)

Oběd, quinoa se lžičkou bazalkového pesta, hlíva ústřičná s cuketou:)



Messy bowl k snídani aneb můj nový výmysl- kaše bez vloček:D Smíchám odměrku proteinu s rozmačkaným banánem, dám do mikrovlnky, potom zahřeju mražené maliny s domácím lískoříškovým mlékem, poliju, dodám kousky ananasu a kokosové mléko, yum, yum!

To samé, jen úhlednější a ještě s extra nakrájeným banánem:)

Tak se mějte a držte mi palce na ráno!:D

22 comments:

  1. Ach bože, slintáááám :) (palce držet budu, ať se dílo podaří :)

    ReplyDelete
  2. Sakra, to jsou dokonalá jídla! ♥♥

    ReplyDelete
  3. no doprčic, hned bych se k tobě nastěhovala a platila tě, abys mi vařila :D xx

    ReplyDelete
  4. čiaao Deny - mainly love
    zkoušky i hory - supr! (hory závidím:D) a bez virtuálního světa je často líp, to máš pravdu.. vstup do Fitfam bakers je supr zprááva
    tofu jsem už dlouho neměla, a ten obídky s batáty jsou boží :)

    ReplyDelete
  5. No panečku, to je fakt nádhera.

    ReplyDelete
  6. Wow! Dala bych si! :D
    ... ty pohankové pukance prostě musím mít! ;))

    ReplyDelete
  7. Další člověk, který mi dělá navečer chutě :D

    ReplyDelete
  8. S tím návratem to máme úplně stejně, nikdy se mi nechce otevírat žádné zprávy, protože vím, že jich je hodně a že se u toho zase zaseknu na několik hodin :(
    Jídlo komentovat nebudu, za vše mluví slina, která mi asi právě ukápla na klávesnici :D

    ReplyDelete
  9. Messy bowl je celkom zaujímavý výmysel :) Asi sa o niečo podobné pokúsim
    kukucova.blogspot.sk

    ReplyDelete
  10. smothie bowl vypadají hezky.Červený pomeranče jsem si taky koupila, ale ty moje jsou jenom tak lehce žíhané, ale sťavnatý jsou :D

    ReplyDelete
  11. Božeeeee, ty tvoje fotky jsou dokonalé :-)
    ..a ten nadpis se mi náhodou dost líbí! :D

    ReplyDelete
  12. Ty fotky jsou náhodou skvělé! (kdybys viděla ty moje :-D A jakékoliv bowl jsou mňamózní! Obdivuju, jak jsi zvládala pěkně papkat i na horách :-)

    ReplyDelete
  13. Vše vypadá božsky jako vždy!:-)

    ReplyDelete
  14. Proč nejím takhel zdravě a hezky hmmmmmmmm ??

    ReplyDelete
  15. Achbože! Různé fitness blogy sleduji už hooodně dlouho a jakto, že jsem za celou dobu nenarazila i na tenhle úžasnej blog?! Tak se už budu chodit pravidelně! Krásné fotky jídel a ty smoothie bowls... ♥

    ReplyDelete
  16. Děkuju :) to máš pravdu.
    Jakpak ti dopadly zkoušky? :) Jinak nejsi jediná, kdo to tak má. Já často také nejsem ta, co po příjezdu z dovči letí zkontrolovat novinky na fb a když jsem 1-2x týdně u babičky bez internetu, tak mi to rozhodně neschází :D
    No, myslím, že k fotkám se nemusím vyjadřovat, holky to už udělaly za mě :D Prostě slast pro oko a určitě i pro chuť :) (chvíli jsem zkoumala, co je to pod tím kečupem a ona to přesnídávka :D)


    ReplyDelete
  17. Ahoj, já se jen chci zeptat. Ten bowl si děláš nějak sama, nebo se to dá i koupit v nějakém prášku a pak to rozpustit v mléce nebo tak? :) vypadá to totiž božsky :) Jen asi moc neodpovídáš na dotazy, nevím, ale když odpovíš, budu moc ráda :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj:) já odpovídám holkám rovnou na blogy vždycky, tak to asi tak vypadá:)
      Jinak jestli smoothie bowl je jenom romixované ovoce:) Já většinou dávám do základu banán, mandlové mléko a mražené maliny nebo jahody, ale fantazii se meze nekladou:)

      Delete
    2. Jo ahá :D Jo tak děkuji moc, budu to taky muset zkusit, vypadá to fakt úžasně ;)

      Delete
  18. Och, všechno vypadá fakt nádherně. Super fotky! :))

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird