Thursday, January 29, 2015

Is she even alive?

Yes, she is.
Ahoj. já jsem Helmut,váš opravář komínu..:D
Čau ahoj.
Ty vado, já už ani nevím, jak vás pozdravit..:D
Po několika mnoha a mnoha měsících jsem se klikla na přidat článek.
A nechci se omlouvat, jak jsem toho měla strašně moc a tohle a čehosi, a že teď začnu pravidelně přispívat. Protože já čas měla, né moc, ale na blog ano.
Proč jsem teda na konci května přestala publikovat?
No.
Důvodů tu pár je..a ten hlavní je.
Začala jsem žít.
V červnu mi po zkouškách začaly prázdniny, já byla happy, jak dva grepy, sluníčko, všechno se v mém životě urovnalo, všechno bylo, tak jak má být.
Spoustu času na blog, ale rozbil se mi objektiv, tak jsem si říkala..po Thajsku přidám hrozně článků, bude to skvělý, zase začnu. Tak to se taky nestalo a já najednou byla tak nějak free, co se jídla týkalo. Nemuselo všechno moje jídlo být blog-worthy, nemusela jsem si hledat důvody, co a proč psát..říkala jsem si,že to přijde se školou. Ale nepřišlo, za to přišlo uvědomění, že blog a hezký fotky jídla a být pořád super ultra clean není dobrý. A proč se stresovat z něčeho, když to něco vůbec ani být nemusí.
Zároveň se (hlavně na instíčku) strhla nějaká lavina fitness a najednou mi všichni začali připadat jako magoři, co jen žijou fitness. Kdo nedrží sacharidový vlny,tak jede paleo, do toho vlna bikinek (nikoho neodsuzuju a pár slečen i obdivuju, taková Verča W, kočka!!!).
A já si seděla s kamarádkama na víně, v 8 večer jedla sushi a byla šťastná, jak nikdy.
Jsem student, žiju většinu týdne mimo domov, mám kolem sebe skvělý lidi, je mi s nima dobře, je mi 20. Ráda chodím na party, přiznání roku, a dokonce i požívám alkohol! Bože.
Ale zároveň se mučim ve fitku a z většiny jím pořád zdravě. Ale už nemám žádný cheat meal, ani treat meal..chci si dát v kanceláři v 7 večer s kamarádkou pizzu? a nadepsat spoustu dalších obálek:D Dám si. Ještě před rokem tohle neexistovalo.
No a proto jsem nechtěla psát na blog, neměla jsem totiž co.
A normální život je lepší než všechny krásně zdravý a nastajlovaný fotky, pekáč buchet a další low carb den, protože to teď očividně frčí.
Přibrala jsem z žití normálního života? Váha říká,že ani deko. Jsem kulička? Ne. Naopak mi přijde,že vypadám líp, ale to spíš bude tou změnou v hlavě, tou představou, co vypadalo líp a co vypadá líp teď.
Na nikoho nechci mířit, nechci být plná nenávisti a ani nejsem! Spíš někdy jen lítosti. I mě je líto,že mi tohle nedošlo dřív. Ale lepší než nikdy!



A aby to nebyl jenom text...jak jsem teda žila těch pár měsíců!
Nejdřív fotky z Thajska, který jsem měla připravený ve složce..no a potom fotky z telefonu..prostě jsem tam něco naházela..:))



Palačinka s ar.máslem, banánem a sladkým mlíkem O:)

Zelenina v tempuře

Mango spicy salad, s krevetami a skleněnými nudlemi

Grilovaná chobotnice

Massaman curry s krevetami

Pad thai se seafood

Zmrzlina jenom z kokosu:)

Svalovci u moře <3

A teď už doma, moje největší záchrana a překvapení!
Říjen, získání praxe a reprezentace na SŠ v našem sexy zelenym tričku:D

Halloween party s K <3

Ve fitku v MB:))

Tuňák, brambory, fazolky a zapečené žampiony s pestem:)

Se S v našich ŠAVŠ lesech:D

Fazolky, tofu, pesto, parmazán)

Na burgeru!

Selfie

Cuketové nudle s tuňákem)

Proteinové muffiny

Odměna za několikahodinové zkoušce CAE, kterou jsem úspěšně udělala:))

Münsteeeeer!

Sushi s T v Bolce)) 

Když si objednáte bílé lambrusco.:D zase s T, naše drbací večery u vína v naší malý kavárně, kterou mám 3 minuty od bytu..joo ten studentský život <3

Alkoholik much? V Münsteru!

Banánové palačinky v posteli!

Květákový nákyp s caprese

Zeleninová quessadila:)

Rozmixovaný květák s kozím sýrem a pestem

Pizzaaaa, kozí sýr, sušená rajčata, rukola

Quinoa, vejce

Jogurt s červeným přelivem:)

A blížíme s k Vánocům!


Narozeninový dárek pro V, předvánoční Londýn!

Burger s quorn- nejlepší náhražka masa, která se u nás neprodává..:D

Warner Bros studio Harry Potter<3

U Harryho doma:)


Oběd z Camden town:)

Vánoce!

Bez komentáře..:D

Vánoční<3

Pod stromečkem jsem našla cukroví ze Sweet secret of raw:) A nejsem ten typ, kdo by si sám dělal cukroví bez cukru a mouky, no vlastně cukroví bez cukroví..simply, protože já nejsem moc typ na cukroví:D vosí hnízda jsou snad jedinej druh, který jím:) a tak mi tohle přišlo vhod! a výýýborný!

S bráchou u nás na zahradě, normálka

Zkouškový, účto...a je doma:D

Příprava na konec zkouškového, které nevím, kdy přijde:D

Oslavička <3

Nedělní stesk po Thajsku:D Pad Thai

Nejlepší sukně!

.....:D

Zvířecí okénko:





Docela nálož, já vím.:D
Možná zase začnu, ale tentokrát úplně jinak..a musím přijít na to jak:)
instagram: dtheblonde

Pá, D.




7 comments:

  1. jee ahoooooooooj :)
    mám strašnou radost z toho, že se mi zdá, že spousta z nás "dostává rozum" a tak nějak nacházíme balanc :D jsem moc ráda, že se cítíš fajn, a taky je to vidět, strašně ti to sluší :)
    a teda jídlo pěkný, ale stejně ti nejvíc závidim kočku :D

    ReplyDelete
  2. Ahoj :) Na Tvůj blog jsem narazila právě teď, a jsem nadšená, protože tehle článek mě utvrdil v tom že se se m budu vracet. A ráda.
    Jsem vegetariánka, jím zdravě, kupodivu jsem začala i cvičit, snažím se jíst co nejvíc "clean" jak se říká. Ale také mi nic nezabránilo dát si včera(dnes) o půlnoci s přítelem pizzu, protože proč bych si měla něco odříkat? Nebudu jíst prasárny, ale taky nebudu držet "vlny". Budu si žít podle svého, a tak nějak jak jsi popsala Ty. Jdu si teď zpětně pročíst nějaké tvé starší články, a čekat na další! :) Hezký večer :)

    ReplyDelete
  3. Oh, ta kokosová zmrzlina!♥

    Jinak ti rozumím, taky jsem si vzala pauzu, jsem v posledním ročníku, skoro každý víkend jezdím za přítelem a to cestování taky unaví, volný čas věnuju spíš odpočinku.. Blog byl to poslední, na co jsem myslela.

    ReplyDelete
  4. wow.. it is your ? very nice, i like your photos.. don't forge to visit my website at Obat Tumor

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird