Tuesday, August 7, 2012

Dinner time!

Jaká je vaše dnešní večeře?:))

3 comments:

  1. Taky nechci zpatky, a doufam ze tu budu moci zustat co nejdele. Jsem presne ve nejvetsi vesnici v Anglii :)) Kousek od Guildfordu.

    ReplyDelete
  2. ta večeře vypadá skvěle...:) máš nějaký recept na tu nuttelu? Já jsem nikdy předtím nějak moc necvičila, takže pro mě je Jill docela záhul :D ale už je to lepší než na začátku :)

    ReplyDelete
  3. Já dneska večeři pěkně odbila :(
    Dopoledne jsem udělala dýňovo jablkovou přesnídávku a dala si ji k večeři s tvarohem a mandlema, bylo to dobrý, to né, že ne. Ale ta tvoje véča vypadá mnohem lépe, měla bych se na to znova víc zaměřit,poslední dobou to dost flákám..

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird