Tuesday, August 7, 2012

Broskvové dopoledne:)


Hrdiny mé dnešní snídaně a svačiny byly domácí broskve:) V snídani figurovala v ovesné kaši a ve svačině jako zmrzlá dřeň. Mňam!




Ovesnou kaši jsem udělala půl na půl z vody a rýžového mléka. Nakrájela jsem do ní broskev, posypala skořicí (<3) a přidala čajovou lžičku lískooříškového másla z minulého článku:)


Zelený čaj nesmí chybět;)) dneska i s čerstvou mátou na dně!

Svačinu už jsem měla hotovou ze včerejška..teda ona se přes noc teprve pořádně udělala. Jedná se o broskvovou zmrzlou dřeň:)


Rozmixované broskve nalijeme do kelímků, do kelímku jsem zabodla brčko se špejlí uvnitř...:D Už dlouho si chci z Ikei pořídit formičky na zmrzlinu..ale do té doby musím improvizovat:) Kelímky dáme do mrazáku a teď už jenom...čekat!


Chvilku jsem to měla jako normální zmrzlinu, na brčku se špejlí to krásně drželo, ale rychle to tálo a pak to začalo klouzat..:D Tak jsem jí vrátila zpátky do kelímku a jedla normálně lžičkou:)

No comments:

Post a Comment

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird