Friday, March 15, 2013

Tiny food diary

Dedicate yourself and you can find yourself
Věnuj se sám sobě a najdeš se!
Věta z mé oblíbené písničky Hall of Fame:))

Neoriginální ovesná kaše s banánem a domácím mandlovým máslem, ale tak nevadí..Já tuhle kombinaci zkrátka miluju:D Na zítra jsem si koupila borůvky v akci, tak bude změna trošku:)

Udělala jsem si domácí jablečno-hřuškovou přesnídávku, inspirace u B*
Necháte v malém hrnci změknout hrušky s jablky(já použila ty úplně vrásčité aneb co se zbytky:), zasypete skořicí, v mém případě hooooodně skořice :D Po 10 minutách tyčovým mixérem rozmixujete a voalá:) Měla jsem co dělat,abych jí nesnědla hned, teplá byla skvělá!:D


Domácí kuřecí vývar, netřeba popisu :))


11 comments:

  1. Supr!!! :)) NEvadí,že je kaše neoriginální.ta s banánem a oříškovým máslem je prostě ze všech kaší nejlepší a basta! _)

    ReplyDelete
  2. to jsem moc ráda že chutnala :) moje už taky zmizela.. :D

    ReplyDelete
  3. Do přesnídávky se pustím snad hned zítra :)

    ReplyDelete
  4. netřeba popisu :)) tos vystihla!

    ReplyDelete
  5. Má oblíbená jáísla, kaše, vyývar a přesnídávka! :D ...

    ReplyDelete
  6. Tu přesnídávku musím zkusit.. s přítelem milujeme tyhle pyré :)
    Jinak mě ten burger chutnal moc, hlavně ty sójový řízečky, které byly uvnitř jsou vinikající. Občas si je kupuju i samostatně a chutnají i masožravcům :)

    ReplyDelete
  7. Mňam, kdo by nemiloval kaši s banánem, že...

    ReplyDelete
  8. zase samé mňamky :) ovsená kaša to je proste no. 1 :) A ten zeleninový vývar vyzerá úžasne!

    ReplyDelete
  9. Proč mě všude kolem pronásleduje domácí přesnídávka, když zrovna doma nemám jediné jablko ani jiný vhodný ovoce?!! :D

    ReplyDelete
  10. mňam! ta přesnídávka vypadá luxusně :P miluju přesnídávky :D .. a ten kuřecí vývar..mmmm :) ten už jsem dlouho neměla a teď bych si fakt nějaký dala :) .. Všichni pořád píšou jak si kupujou levně borůvky! sakra já chci taky! :D já je vždycky vidím v takový malý krabičce a stojej přes 50,- a to fakt nechci :D radši si počkám až si je natrhám v lese :P

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird