Sunday, January 19, 2014

Food, food, cats!

Pěknou neděli přeju!
Ale zase tak pěkná není..máme tu mlhu a sychravo.
Takové pěkné počasí pro učení..a nebo na válení se u seriálů.
Projížděla jsem fotky a zjistila jsem, že jsem toho spoustu nepřidala na blog..tak to teď všechno napravím, ať mám čistý štít a pak už přijdou na řady jen samé recepty! Protože jich mám celkem dost, muhaha!

Kukuřičné těstoviny, tuňák, sušená rajčata, lžička pesta:)

Banánová omeleta s Jori a ztuhlým kokosovým mlékem..
(u mě zcela nevídaná kombinace....:D:D)

Zeleninová pánvička s vajíčkem k večeří:) Poprvé mi chutnal pórek! Beru to za úspěch..nikdy jsem ho moc nemusela:/

Ďobací svačinka, při učení..mražené ovoce, zbytek manga, mandle:)

Smoothie bowl- mandlové mléko s mraženým lesním ovocem, navrchu banán, pufovaný amarant a kokos:)

Quesadilla podle Cassey, akorát bez masa a pórku:)

Steak z tuňáka, tříbarevná quinoa, okurka a dresing z bílého jogurtu a francouzské paprikové horčice:)

Rychlofotka jahodové smoothie bowl- z mražených jahod, banánu a vody:)

Čerstvé upečená cizrna:)

Dvě low carb pizzy:)
Recept na těsto: 80g tvarohu, 2 bílky, 1 žloutek, trošku stévie nebo koření, kypřící prášek
Bílky ušleháme na sníh a smícháme spolu s tvarohem a žloutkem, přidáme k.prášek a koření a pečeme v troubě asi na 20 minut, po 20 minutách přidáme oblohu.
Já mám řajčatový protlak, light mozzarella, pesto a vpravo tuňák s červenou cibulkou:)

Klasické banánové palačinky (1 banán, 1 vejce) s horkýmy malinami, kokosovým mlékem a lehkým přelivem Jori:)

Rodinný oběd- fondue..

A moje "maso" do fondue:) Zbytek uzeného tofu a bazalkové tofu:)

Trhanec kokosové palačinky..aneb došly vajíčka a já myslela, že to obalamutim:D
30g kokosové mouky, 30g tvarohu, 30g jablečné přesnídávky:D
¨
Smoothie k snídani z domácího mandlového mléka, mražených jahod a bánánu:)




A trocha kočičích fotek ještě nikdy nikomu neublížila!:D

\Mějte se krásně!!:)

20 comments:

  1. Úžasné fotky! Vážně obdivuji kohokoliv, kdo takhle pěkně a pestře jí, vyvařuje si:) Já jsem na to hrozně líná, a tak jím pořád to samé dokola. Přitom existuje tolik skvělých receptů!
    A nádherná kočička mimochodem:)

    ReplyDelete
  2. Samé mňamky! Vždycky máš to jídlo tak hezky nachystané :)

    ReplyDelete
  3. Vyzerá to všetko tak dobre :-) a krásna cica :)

    ReplyDelete
  4. jak jsem to projížděla, tak jsem si dělala mental notes, co ti všechno pochválim, ale musela bych tu vypsat úplně všechno :DD no a jsem stoprocentní cat-person, takže posledními fotkami jsi tenthle článek povýšila na bloggerský skvost :D
    hlavu vzhůru při zkouškách !! xx

    ReplyDelete
  5. Skvělé fotky :) třeba pečenou cizrnu mám moc ráda a rozhodně bych brala recept na ty omelety O:) Máte krásnou kočičku :))

    ReplyDelete
  6. Jeee, to jsou ňuníci!! <3 a to jídlo taky, jak jinak :-D všechno bych to spapala :-)) a moc se mi líbí ta quesadilla, určitě vyzkouším!

    ReplyDelete
  7. Všechno vypadá moc hezky, hned bych si kousek dala :) Ještěže u takových článků většinou jím :D

    ReplyDelete
  8. Pečená cizrna? Musím mít! :-O Mňam, póreček! :-P Kočičáci jsou skvělí. :-D

    ReplyDelete
  9. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  10. jak funguje to fondue? to tam jakoby opékáte to maso? :D nikde jsem to ještě neviděla, jsem nějak pozadu :-D a všechno vypadá luxusně, jídlo i kočičky! :)

    ReplyDelete
  11. Fakt krásné a obdivuju, že nejsi lína, jako já, si to takhle připravit. Minipizzy vyzkouším.

    ReplyDelete
  12. quesadilly vypadaj dost zajímavě, ale kočka, ta je na celym článku uplně nejhezčí! :D :)

    ReplyDelete
  13. Máš úžasnou kočku :) ..a o tom jídle ani nemluvě ;)

    ReplyDelete
  14. Deny, tu nejde se pozastavit u ničeho, všechny ty fotky jsou božííí

    ReplyDelete
  15. Tu low carb pizzu si 100% udělám, díky moc!

    ReplyDelete
  16. Nadherny jidla, ta pestrost :-) Mas pravdu, na kocicky by se dalo koukat porad :-) Mam otazku, jakto ze tve placky bananovy jsou placky? Ja mam trhance vzdy :'( Koouky

    ReplyDelete
  17. Máš nádherné fotky! Všechno bych si dala:-)

    ReplyDelete
  18. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/ kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 140 000 posbíraných receptů. Každým dnem narůstá návštevnoť strany. Momentálně máme denně 30 000 kliků. Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Vyhledejrecepty.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    Tunde
    info@vyhledejrecepty.cz

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird