Wednesday, February 19, 2014

Ach ty nadpisy..let's eat!

Dobré ránko!
Víte, co mě jednou zabije? Vymýšlení nadpisů. Chtěla jsem napsat postopadesátémilionté food diary..ale nechám si to zase, až na příště:D
Zkrátka zase pár fotek jídla, co se mi objevily ve foťáku:)
Fandili jste včera? Aneb půlka světa si musela říkat, proč jeden národ hraje proti sobě..:D
Olympiádu sleduju, ale letní mám mnohem radši:) Co vy?

Taky jsem musela vyzkoušet pizzu z cizrnové mouky:) Ze Zajíce jí ale nemám, jen jsem na ní narazila ve ZV a potěšila mě nízká cena (nějakých 30kč), tak jsem vzala a pizza byla na světě:)
Tyčovým mixérém jsem podrtila jedno rajče s česnekem a kořením, na to rukola a tofu natual:) A to černé je balsamico, ale to krémovější, né to super tekuté:)

A konečně polenta! U Hanky nad ní slintám docela doost dlouho:D A tofu potřené sojovkou a dané na chvilku do trouby (v mističce na creme brulé:D). A ta nejlepší kokosová voda!

Snídaně, proteinové palačinky- odměrka proteinu, bílek, trocha vody, stévie:) Se lžící sojového jogurtu, lžičkou domácího ar. másla (aneb,když všechny blogerky vykoupí másla z Lidlu:D Né, stejně mám nejradši Jori:))

Smoothie bowl, opět:D Základ-banán, baby špenát, mražené lesní ovoce, nahoře chia semínka:)

Dnešní snídaně:) Už bez mraženého ovoce, ale s domácím mandlovým mlékem:)

To je tak..když zápasíte s plynovou troubou, kterou máte v bytě..spálíte 90% procent sladké brambory...:D jediní přeživší..tak jsem si na ně na truc dala trochu ar. másla:D
A uzené tofu, mám ho nejradši:) Nemusím jinak upravovat,stačí nakrájet:)

Mrkvové placičky- nastrouhané mrkve jsem smíchala s trochou hrašky (kterou jsem rozmíchala ve vodě) a opekla na kokosovém oleji:) Ale jinak můžete použít normálně vajíčko,aby to drželo.
Se salátem, sojanézou a s těma nejlepšíma olivama!

Zbytková svačina- brokolice, pečená cizrna a sojanéza:)

15 comments:

  1. všetky jedlá vyzerajú naprosto úžasne :) hlavne tá pizza a hrianky :) na cícerovú múku sa chystám už dlho, snád ju budu mať v zdravej výžive :)

    ReplyDelete
  2. mám ráda tvé talíře!:) a hokej, ten jde mimo mě

    ReplyDelete
  3. Jo, nadpisy, to je vždycky prekérka :)... jídla krásná! Včera jsme koukali, fandili, až mi bylo líto, že jeden musí prohrát :)

    ReplyDelete
  4. Musím si lépe zorganizovat čas, abych si mohla s jídlem také tak vyhrát. Krása!

    ReplyDelete
  5. To je nádhera!
    A olympiádu také poctivě sleduju :-)

    ReplyDelete
  6. já taky radši letní, očumovat atlety a plavce, to je naše s mámou :DD
    a až přijedu domů, musim koupit tu cizrnovou mouku sakra !! ^^

    ReplyDelete
  7. fotky jako do časáku, já když něco takhle fotim tak to vypadá jako ty fotky v jídelním lístku nějakého pochybného podniku :D

    ReplyDelete
  8. Přiznám se, že hokej jsem vůbec nesledovala, letos mě to nějak nebere :D
    Fotky jako vždycky nádherné, nejvíc se mi ovšem líbí ta pizza:) Balsamico nám nedávno přivezli známí a musím říct, že salátům dává úplně jiný rozměr :)

    ReplyDelete
  9. No jo, zase to tvoje skvěle vypadají jídlo :-)

    ReplyDelete
  10. Kráása!!! :)
    Hokej jsem sledovala, ale celkově spíš prožívám biatlon :) a souhlas, mám taky raděj letní olympiádu...

    ReplyDelete
  11. Líbí se mi, jak máš všechno hezky barevné:P

    ReplyDelete
  12. Taky mám nejradši uzené tofu :-) Mrkvové placičky vypadají dobře!

    ReplyDelete
  13. na olympiádě se mi líbí akorát krasobruslení. Kokosovou vodu miluju, ostatně jako všechno z kokosu :)

    ReplyDelete
  14. Všechno to vypadá opět úžasně:) A ty proteinové palačinky musím vyzkoušet!

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird