Tuesday, February 25, 2014

Rakousko a Earthlings

Ahoooj:)
Tak se zase poslušně hlasím, letos už podruhé z Rakouska!
Tentokrát bez učení na zkoušky, takže si mnohem víc uvědomuju, že někde jsem a pořádně brázdím svahy a lesy:D Ikdyž dneska už nožky boleli..a chtěla jsem se radši klouzat po prkně dolů jako na sáňkách..ale oh well:D
Na prkně už jezdím 8 let (whaaat? teď jsem fakt sama sebe vyděsila, když jsem to počítala:D), na lyžích jsem jezdila před tím..ale spíš než jezdila, jsem dělala kraviny..jezdila šusem dolů bez hůlek, vybírala každý skokánek a tak. Poslední rok před učením na prkně, jsem vyzkoušela i big footy-takové pidi ližičky:)
Lyžujete? Snowboardujete? Běžkujete? Nebo radši sáňky?


Dnešní snídaně-zapečená questbarka (z eshopu Aktin), sojóvý jogurt s granátovým jablkeb, chia a kokosová voda:)

Včerejší svačina po ježdění-quest, sojový jogurt s jablečnou přesnídávkou, mandarinka-a zároveň svačinka před cvičením, dovolená na horách není omluva pro necvičení!:D

Další snídaně, banán, soj.jogurt, teplé jahody (mražené na 2 minuty v mikrovlnce), poslední lžička domácího pb..(vteřina ticha)
Večeře- orestované tofu, zelenina se žampionama, cornies:)
Večeře- salát s guacamole, kousky tofu natural (jen osoleného)..
Myslím,že každá food-fotografka..nebo fotografové obecně..se těší na dlouhé jarní a letní večery..kdy je v čase večeře ještě světlo..a nemusí se pak fotit pod zářivkou..-.-

V rakouské Bille jsem našla tohle:) Ne, že bych někdy salámy nějak jedla..ale tenhle je dobrý:) Je trošku gumovější, ale má skvělou paprikovou příchuť:)

Snídaně ještě doma..teda v Boleslavi, takže doma ne..:D Pohankové vločky,mandlové mléko, protein, kokos, rozmačkaný banán, pufovaná pohanka a pb..prostě hoď tam všechno a zkus to nějak zamíchat:D

Ano, ano..moje oblíbená sklenička:D Snídaně- pozor, pozor! Byl pokus o slanou..ale stejně jsem musela mít i sladkou část:) 3 cornies se zeleninovou pomazánkou (Alnatura), uzené tofu, paprika a ve skleničce chia puding s jablkem, mandlemi a jablečnou přesnídávkou.



Součástí nadpisu je i doporučení na dokument Earthlings.. nejdřív jsem zvažovala, jestli se o něm vůbec zmínit..ale tak myslím,že to nebude na škodu:)
Maso jsem přestala jíst z důvodu nechuti, ne z morálního hlediska..Už jsem o tom psala dřív, zkrátka přišel den, kdy jsem nemohla pozřít kuřecí..a o pár týdnu se mi udělalo zle i z hovězího. Nevím, čim to..
Tak jsem se do toho zase zamotala co?:D
Anyway, všichni bychom měli vědět, jak se to maso, co nám přistane na stůl, k nám dostalo.
A neříkám, že se tohle děje i u nás, přece jenom USA je USA..jiný kalibr.
A pevně i doufám a budu si naivně myslet, že u nás jsou podmínky pro zvířata lepší.
Ale. No. Koukněte se. Mě tekly slzy a bylo mi těžko.
odkaz na online bez titulků: http://earthlings.com/
Na uložto je to také ke stažení a k tomu i extra titulky:)
Jo..a nechci a nebudu nikoho přemlouvat, aby maso nejedl. Na to tu jsou jiný lidi. Mě totiž vytáčí už jenom otázka nebo věta.."to jako fakt vydržíš bez masa?" "to bych teda fakt nedal/nedala"..takže do tohohle se já nikdy pouštět nebudu:D
A vůbec, je to každého rozhodnutí a chápu, že ve fitness světě je konzumace masa i více-méně důležitá.
Nikoho neodsuzuju nebo se na něj nekoukám skrz prsty.!:).btw, pokud chcete bandu rozhněvaných veganů/vegetariánů, kteří spolkli všechnu aroganci a moudrost světa, přidejte se do pár skupin na fb...někdy si k těm dizkuzím mám chuť vzít popcorn:D
Už radši končím..co vy na to?:D


A pro zasmání, to mě včera fakt dostalo...:D WTF!

http://9gag.com/gag/azbR8GK?ref=fsidebar

Krásný večer!:))




20 comments:

  1. Earthlings.. brr... celkem síla.
    Jsem si říkala, že ty nějak k tomu veganství směřuješ. :3 Takže tleskám a raduju se. :D
    Já se ráda ve veg skupinách na fb hádám, zlepší mi to náladu vždycky. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Btw, hrozně se mi líbí, jak jíš. Čekej mě na snídani. :)

      Delete
  2. A co jíš, když nejíš maso? :D :D :D :D vítej v klubu...já to slýchám často... Earthlings jsem viděla - bylo mi těžko na duši...hodně těžko...

    ReplyDelete
  3. S tím masem je to dost smutné.. Já ho tedy jím, ale né v přehnaném množství, taky se mi kolikrát svírá hrdlo když to jim a vzpomenu si na nějaký video z jatek nebo z drůbežárny, protože když si vezmu, jak se stěma zvířatama zachází, co se do nich cpe s prominutím za s*račky aby narostly,tak je mi z toho fakt zle. Podle mě jsou beztak zdravější rostlinné bílkoviny. A vydržet bez masa se dá podle mě úplně v pohodě, navíc rostlinné náhražky mají mnohdy víc bílkovin než samotné maso a jsou dle mého stravitelnější..

    ReplyDelete
  4. Já se takovým dokumentům vyhýbám. Mám maso ráda a nechci se ho vzdát, ale vidět jak se s těmi zvířátky zachází vidět nemůžu. Je to ale na rozsáhlou diskuzi. Každopádně máš můj obdiv, že to zvládáš bez masa. Hezký den.

    ReplyDelete
  5. Krásné fotky jídla jako vždy :) Já letos začala se snowboardem a hrozně mě to chytlo, předtím 16 let na lyžích, takže už to byl stereotyp :D A proto mě mrzí, že není skoro sníh, takže si nemůžu zajezdit pořádně :/
    No a k dokumentu...stejně jako verisi se jim spíše vyhýbám. Vegetariány i vegany zcela respektuji, ale já bych se masa nevzdala. Možná je to i tím, že rodina je původem z vesnice, kde stále máme část příbuzenstva, a tak máme maso většinou domácí :) Nicméně s jednáním se zvířaty nesouhlasím, ale bohužel dnešní doba je dnešní doba.

    ReplyDelete
  6. Úžasné fotky a vše bych si s chutí dala :) Miluju ty skleničkové výtvory.
    Tyjo, normálně v poslední době přemýšlím, že bych také přestala jíst maso. Myslím si, že mi nedělá dobře na trávení. S morálkou to nemá nic společného. Na dokument určitě mrknu, super tip :)

    ReplyDelete
  7. Mňam!
    Tu questbar jsem chtěla vyzkoušet, když jsem si objednávala před týdnem věci z aktinu. Ale samozřejmě já blbeček jsem jí zapomněla přihodit do košíku :D

    ReplyDelete
  8. Jako vždy nádherné fotky! Všechno bych si hned dala!:-)

    ReplyDelete
  9. Lucy s čerstvým řidičákem nabourala auto a krátce na to zmizela. :-D Jinak má víceméně veřejný Facebook a vypadá dobře, myslím, že studuje na Karlovce. Ty její story mi chybí, denně psala dlouhé články a mě to fakt bavilo. Dneska už chápu tu její houpačku hubnutí, tenkrát jsem ten problém neměla.
    Já mám často pocit, že lidi neumějí lidem přát, ani kdyby šlo o maličkost, a - jak říkáš - umějí zasáhnout to nejbolavější místo.
    Vím, že na internetu bude vždycky dost holek, co bude hubnout. Já včera v noci ten článek sepsala, protože jsem si uvědomila, že co jsem zrušila druhý blog, už jsem nezažila tu 100% podporu, oddanost mezi blogerkami, "přátelství". Dnes je to dost o určité oblíbenosti, a kdo přidá nejodbornější článek a jejich komentáře se omezují na jednu větu. Nějak jsem měla pocit se vypsat a "očistit se", abych se ráno mohla vzbudit a utvrdit se v tom, že je čas na něco nového. Mám jasno jako nikdy předtím a ještě víc si věřím, že to dotáhnu do konce. :-)))
    Snad ti nevadí, že jsem se tak rozepsala.
    Co hory? :-))) Já zítra večer vyjíždím na otočku do Litvy. :-D

    ReplyDelete
  10. vůbec se ti nedivím, že už maso nejíš. Když jsem koukala na některá videa, co dělají nebo v jakých podmínkách ty zvířata žijí, chtělo se mi brečet (a zvracet zároven) každopádně bydlim přes týden na intru, takže jsem jenom na výrobcích ze soji a to si pak o víkendu jazýček na porci kuřecího vždycky rád smlsne, to se přiznám...každopádně palec nahoru, že to dokážeš! :)

    ReplyDelete
  11. Já mám maso strašně ráda, ale vím, že se se zvířaty špatně zachází. Bohužel u mě vede chut a to, že jsem na něm vyrostla :) Já byla jednou v životě na snowboardu a nechytilo mě to, ale běžky mám celkem ráda :)

    ReplyDelete
  12. Já začínám s lyžováním, letos jsem na lyžích stála podruhé. Tím, že jsem naprostý začátečník, mám největší problém vyhýbat se snowbordistům! :-D

    ReplyDelete
  13. Fakt jíš podobně pořád? Teď vyvstává otázka, jestli normálně nežeru až moc... (Doprčic?! :-D)
    Jestli máš nějaký email, pošli mi ho přes ten můj formulář na blogu a já ti pošlu Lucčin facebook, ať tady není její jméno jen tak veřejně. :-)
    V Litvě hráli kámoši na koncertě a měli místa v dodávce, tak jsme jeli s nimi. Strávili jsme tam méně času než na cestě v dodávce, ale stálo to za to! :-D

    ReplyDelete
  14. Koukám, že ty chvíli neposedíš :D naši nelyžují, takže mi nejezdíme, ale vloni jsme zavzpomínali na staré časy a šli bobovat :D (pod taťkou to samozřejmě ruplo :D)
    Questbar vypadá hrozně chutně, docela bych to chtěla ochutnat :) a ten obrázek mě pobavil, ani se jí nedivím, že se takhle tváří. Taky bych měla takový výraz, kdyby mě navlékli do něčeho takového :D

    ReplyDelete
  15. Od malička jezdím na lyžích, snowboard u mě vedl dva roky, ale přemohl mě strach z mnoha úrazů. Ale boby byly vždy na prvním místě :D

    ReplyDelete
  16. Dobrý den,

    Všimli jsme si, že máte spoustu chutných receptů na vašem blogu a chtěli bychom Vám představit naši novou webovou stránku http://www.vyhledejrecepty.cz/ kde si naši uživatelé mohou vybírat z více než 140 000 posbíraných receptů. Každým dnem narůstá návštevnoť strany.
    Na stránce jsme vytvořili také žebříček Tob blogů, kde najdete všechny přidané blogy a můžete přidat i ten Váš. My zkopírujeme všechny recepty a uživatelé je pak mohou nalézt pomocí našeho vyhledávače. Tím pádem se zvýší návštěvnost Vašeho blogu. Nemusíte se obávat, vše Vám nabízíme zcela zdarma.

    Vyhledejrecepty.cz má své sesterské webové stránky na celém světě. Budeme velmi rádi když se stanete součástí této velké rodiny.

    V případě že máte nějaké otázky obraťte se na nás.

    S pozdravem,
    Tunde
    info@vyhledejrecepty.cz

    ReplyDelete
  17. Vítej ve veg klubu! :D
    Btw: obdivuju, že jsi zvládla shléhnout earthlings, na mě to upřímně bylo moc.. Zvládla jsem 10 minut, brečela jsem 3 hodiny a na pár dní ztratila víru v lidstvo. A nejvíc v ty, co ví, že se to děje, ale stejně radši zavřou oči a pochutnají si na steaku, protože přeci co by jinak jedli, víš co :D -_-
    PS: máš úžasný fotky jídla!! :3

    ReplyDelete
  18. Ahoj, nechtěla by ses přihlásit do soutěže o knížku Pilates ? :) Jestli ano tak mpžeš přihlásit zde http://beautyhealthyfitgirl.blogspot.cz/2014/03/soutez-o-knizku-pilates.html :)

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird