Monday, May 19, 2014

Cinnamon rolls- fitfambakers!

Krásné pondělní ráno!
S novou výzvou fitfambakers jsem se rozhodla, že nebudu čekat, až budu mít hooodně času (protože ten teď prostě nemám..), ale půjdu rovnou na věc!
Bohužel se mi rozbil jeden objektiv, který bude v provozu zase až o víkendu..tak jsem použila svůj starší a nějak se snažila vzpomenout, jak se s ním vůbec fotí:D
(najednou clona 5,6 místo 1,8 a tak..:D)
No, anyway..!
Téma znělo něco na chuť a kdo by nechtěl malé skořicové šneky/rolky!


60 ml mandlové mouky
1 lžíce kokosové mouky
1 lžíce jablečné přesnídavky
prášek do pečiva
1-2 lžíce mléka (já měla mandlové klasicky)
2 lžičky stévie
skořice

1. smícháme všechny ingredience a 1 lžičku stévie
2. z těsta uděláme tři kuličky, ze kterých pak uděláme takové ploché válečky
3. vedle si smícháme lžičku stévie a skořice- tím pak pocukrujeme vrch válečků
4. stočíme válečky do šneků
5. dáme na talířek a do mikrovlnky na minutu a půl
6. smícháme si trošku mléka a skořice
7. vyndáme šneky a polijeme skořicovým sosíkem
8. jíme ještě za tepla!


5 comments:

  1. ukládám !!!! :D krása, cinnamon rolls miluju ... :)

    ReplyDelete
  2. já čekala nějaký složitý pečící recept a tohle je docela jednoduché a vypadá to moc dobře! :) určitě to musím vyzkoušet! :)))

    ReplyDelete
  3. Dokonalý. A je to veganský. Uh.♥

    ReplyDelete
  4. Můžu se zeptat jakou kupuješ mandlovou mouku? :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird