Sunday, May 11, 2014

Mexický oběd!

Kráásné odpoledne:)
Dnešní článek bude krátký, za to chutný!
Včera jsme si s přítelem udělali pořádný oběd po týdnu, kdy já sotva stíhám pořádně obědvat a celkově mám přes týden větší hlad..vím, musím na tom zapracovat a začít asi zase krabičkovat a nebýt líná. Jo, Deniso!:D
No a co jsem si udělala?:) Kukuřičné placky se salsou:) Placky jsem trapně koupila v Tescu, ale tak, ušetřilo mi to hodně práce a složení by bylo stejné, jako kdybych je dělala doma!:D
Přítelovi jsem udělala domácí burgery, ale hlavně perfektní hranolky:) Podle receptu z Billa časopisu někdy z loňska, neuvařené brambory nakrájíte a dáte na 40 minut do vlažné vody, aby se vyplavil škrob a pak do zlatova smažíte:)
Moje salsa je z manga, fazolek, rajčat, avokáda a ledového salátu:)


Tak co..moje nebo přítelovo?:D



Kočičí vsuvka, naše dvě princezny (jedna je teda královna, ale ta druhá to neví, chápejte!:D)

Slečna Majda..
Dáma Sára..opravdu takhle seděla pár minut...:D Nepochopíte..:D


Mějte krásný start do nového týdne:*

11 comments:

  1. Určitě to tvoje!♥ I když hranolky.. mm, ty bych si dala taky. :D
    Kočky máte úžasný. Jsem kočkoholik. :3 :D

    ReplyDelete
  2. Jednoznačně to tvoje! :)) zase jsem dostala chuť na tortilly, musim si je brzy udělat :)) A Sára je modelka! :D

    ReplyDelete
  3. Mmmm, obojí vypadá moc dobře <3 Ale dala bych si spíš to tvoje :))
    A ty kočky :D Dáma Sára to u mě vyhrála na plné čáře :D

    ReplyDelete
  4. chci jíst tvoje jídlo a mít tvoji kočku :D (tyhle pocity ve mě vyvolává tvůj článek, nebudu chodit okolo horký kaše :DD)

    ReplyDelete
  5. placky vyhrávají, vypadá to lákavě! :)

    ReplyDelete
  6. sakra chutný! tortilly jsou úžasnost :D a ta čičinka <3 božínku

    ReplyDelete
  7. Rozhodně to tvoje! :)) A číča na gauči je skvělá :D

    ReplyDelete
  8. Moje kočka někdy taky takhle sedí :-)

    ReplyDelete
  9. A já se rovnou bez mučení přiznám, že bych si dala spíš to přítelovo - pro domácí hranolky mám slabost, i když ty z fast foodů nesnáším :D
    Kočičí fotky dokonalé, jsou to neuvěřitelná stvoření a mnohdy mě velmi pobaví nejen pózami, ale i grimasami, které vyrábí :D

    ReplyDelete
  10. Ty jo, když jsem si v rychlosti nejprve prohlídla foto, tak jsem si myslela, že jste byli v nějaký restouraci :-) Máš to krásný.

    ReplyDelete
  11. Vypadá to báječně, mám hrozně ráda fazole, takže mexická kuchyně patří mezi moje nejoblíbenější.
    Jinak ta kočka je strašně krásná :)

    ReplyDelete

Děkuji za komentáře:) Odpovídat budu k vám na blog nebo do komentářů, nejde mi přidávat odpověď:(



blogger template by lovebird